Life Is Like Riding A Fatbike!

11.7.17

Η απομάκρυνση από κάθε συνηθισμένο, δεν μπορεί παρά να είναι ένας αποτελεσματικός και γρήγορος τρόπος για να μάθεις καλύτερα τον εαυτό σου. Είναι γνωστό, όταν ξεφεύγουμε από μια ρουτίνα, μια κατάσταση και ταυτόχρονα βρισκόμαστε σε μια νέα, τότε είναι η στιγμή που γνωρίζουμε περισσότερα για εμάς! 


Για μένα αυτή η στιγμή έφτασε πριν μερικά χρόνια, όταν μετακόμισα από το πατρικό σπίτι, όπως ήταν φυσικό στη πρώτη "γνωριμία" ανακάλυψα αρκετά πράγματα. 
Ένα από αυτά είναι η αγάπη για την πόλη. Για πολύ καιρό είχα πείσει τον εαυτό μου ότι είμαι παιδί της φύσης-όχι βέβαια πως δεν μ' αρέσει,  όμως έπειτα συνειδητοποίησα πως με ηρεμεί περισσότερο ο θόρυβος των αυτοκινήτων και του κόσμου, βυθίζομαι πιο όμορφα στις σκέψεις μου στη θέα της πολυκοσμίας. 

Έτσι αγάπησα τα αστικά, τις ατελείωτες βόλτες μέσα στις γειτονιές της πόλης, τον αλλόκοτο κόσμο της  και τα γέλια κάτω από το σπίτι μου στις 4 το πρωί!
Θυμάμαι πολλές φορές τον εαυτό μου να χαλαρώνει μπροστά από ένα ανοιχτό παράθυρο, ακούγοντας ήχους της πόλης. Έτσι νιώθω σα να βρίσκομαι στη «καρδιά» της πόλης και ακούω τους παλμούς. Σε διαφορετικές εποχές και στιγμές, βράδια καλοκαιριού με τα γειτονικά μπαλκόνια γεμάτα παρέες να μιλάνε δυνατά,  εκείνος ο ήχος από τις ρόδες των αυτοκινήτων τις βροχερές μέρες.  Λάτρεψα εκείνο το συναίσθημα τις ελεγχόμενης μοναξιάς σε συνδυασμό με τη ζωντάνια του έξω!


Η δεύτερη φάση "γνωριμίας" όμως ήρθε έπειτα,  όταν μετακόμισα σε άλλη χώρα. Αυτή η αγάπη για τους ρυθμούς της πόλης συνεχίστηκε, όταν για τους άλλους το πρωινό τραμ ήταν βασανιστήριο για μένα ήταν κάτι ευχάριστο. Ήταν! ως που συνειδητοποίησα πόσο δυνατότερα και ομορφότερα ακούς τους "παλμούς" της πόλης πάνω σε ποδήλατο!


Συγκεκριμένα σ' ένα Fatbike. Σε μια πόλη που τα ποδήλατα χρησιμοποιούνται τόσο, όσο και τα αυτοκίνητα και παρέχοντας την ασφάλεια στους ποδηλάτες μέσα στη πόλη, δεν θα μπορούσα να αφήσω ανεκμετάλλευτη αυτή την ευκαιρία. Όταν μάλιστα υπάρχουν τόσα δάση στο κέντρο της πόλης, με διαδρομές για όλα τα επίπεδα δυσκολίας. Ας μη γελιόμαστε, θα είμαι η μόνη, που θα επιβιώσει στα χιόνια με το ποδήλατο!  









Ήταν μια ακόμα ευκαιρία για να συνδυάσω τις βόλτες με το ποδήλατο, με την μανία μου  να φωτογραφίζω τα πάντα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου