Tag: Η πρώτη μου φορά...

22.8.13

 Είχα καιρό να κάνω θέμα, οπότε είπα να κάνω ένα tag που το είδα στο κανάλι της  MyGreekBurlesque  και μου άρεσε.. οπότε let's start! 

1) Μιλάς ακόμα στην πρώτη σου αγάπη;
 - Που και που, ίσως... ναι! (Τι ρομαντικό :p )


2) Ποιό ήταν το πρώτο σου αλκοολούχο ποτό;

- Η μπύρα, πρώτη λυκείου.
 
3) Τι ήταν το πρώτο σου αμάξι;

- Το πρώτο μου αμάξι για να οδηγήσω... ένα κοκκινο ποδήλατο, το πρώτο οικογενειακό αμάξι, ήταν ένα πολύ όμορφο μικρό Renault, που νόμιζα οτι ήταν το αμάξι του Μικυ Μαους! 
 
4) Ποιό ήταν το πρώτο άτομο που σου έστειλε μήνυμα σήμερα;

- Γενικά απο τότε που έκανα facebook,  έπαψαν να μου στέλνουν μηνύματα στο κινητό, οπότε θα θεωρήσω σαν "πρώτο μήνυμα στο fb". Ο φίλος μου ο Πάνος. 

5) Ποιό είναι το πρώτο άτομο που σκέφτηκες σήμερα;

- Την αδερφή μου, γιατί ξύπνησα 7 το πρωί και έβλεπα "321"... 

6) Πως λεγόταν η δασκάλα που είχες στην 1η Δημοτικού;

- Ο Κύριος Παντελής!!! Αγαπημένος μου δάσκαλος.

7) Που πήγες πρώτη φορά με αεροπλάνο;

-Πουθενά...

8) Ποιός ήταν ο πρώτος σου κολλητός και μιλάτε ακόμα;

- Η πρώτη μου κολλητή ήταν η Σοφία και δεν μιλάμε πλέον! Εξάλλου, ποιός μιλάει με τον "πρώτο του κολλητό"!
9) Ποιό ήταν το άτομο που μίλησες πρώτα σήμερα;

 -Η μαμά μου, με τον εξής διάλογο: - "Ξύπνα- Ξύπνα" -"Ναι βρε μαμά ξυπν...zzzzZZZ"

10) Σε ποιανού τον γάμο πήγες για πρώτη φορά;

- Δεν θυμάμαι το ζευγάρι, αυτό που θυμάμαι είναι οτι καθόμουν μπροστά- μπροστά! 
 
11) Τι ήταν το πρώτο πράγμα που έκανες σήμερα;

- Να πω στην αδελφή μου οτι το πρωί έβλεπα "321"! 

12) Ποιά ήταν η πρώτη συναυλία που πήγες;

-Παπακωσταντίνου, έκτη δημοτικού! Όνειρο! 

13) Πρώτο σπασμένο κόκαλο;

- Κανένα... φτου φτου φτου

14) Πρώτο piercing;

- Κλασικά στ' αφτιά και μετά μύτη.

15) Πρώτη ταινία που θυμάσαι να είδες;
- Τάμπο το ελεφαντάκι και ναι, ακόμα κλαίω.

16) Πότε ήταν η πρώτη σου τιμωρία στο σχολείο;

- Στην δευτέρα δημοτικού, είχα ξεχάσει το βιβλίο της γλώσσας και ο δάσκαλος μου έγραψε στο χέρι "Να μην ξεχάσω το βιβλίο", αλλά όταν πήγα σπίτι έπλυνα τα χέρια μου οπότε.... το ξέχασα πάλι! 

17) Ποιά ήταν τα πρώτα μαθήματα που έκανες;

- Ζωγραφική. 


Εσεις;

1 σχόλιο:

  1. όχι, ballys, ροζ τροχόσπιτο κι έγραφε πάνω barbie, εσύ πουρνό-πουρνό, (το 321 δε ξέρω πως έχει ταυτιστεί με το πρόσωπό μου... όλα είναι μια συκοφαντία!) σκέφτηκα τον τύπο που με κυνηγούσε στον εφιάλτη μου και πόσο γαμάτη είμαι τελικά που του ξέφυγα πηδώντας από ταράτσα σε ταράτσα, Νίνα ή αλλιώς ο φονιάς των αλεπούδων (αγαπούσε τις αληθινές γούνες), Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Σάμο, η Άννα... εγώ μιλάω εκείνη όχι, δεν έχω βγάλει άχνα ακόμα, στων γονιών μου και καθόμουν πρώτη θέση (στη κοιλιά της μαμάς μου), να ψάξω το κουλούρι μου το οποίο βρίσκω πάντα πάνω στον πάγκο της κουζίνας... αλλά σήμερα κάποιος ξέχασε να μου το φέρει, νομίζω Ξύλινα Σπαθιά με Τρύπες σε μια συναυλία που σήμερα θεωρείται vintage, χέρια πόδια στην αυλή (του νηπιαγωγείου), τι είναι αυτό; cinema ο παράδεισος, τι σε κάνει να νομίζεις πως τιμωρήθηκα; Ήμουν άψογο παιδί, Το μάθημα Γλώσσα-Γλώσσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή